jenna

kerryn

was just on the phone to auntie kerryn for a long long time. she called me cos she thought my mum would just say "i told you so" and she has no close friends any more. also cos apparanly im' a smart girl- yah rite, a carnt evin spel. she had a row with scott, he said she's an unfit mother and shes the reason james died. i ca'nt beleive he said that. i konw him and james never saw eye to eye, and they definately didn't understand each other, but i was pretty sure scott was a nice guy under it all. now im not so sure. kerryn may be a bit dippy, but she's a lovely woman and she deserves so much better than someone whos' gonna treat her like that.

i know shit all about relationships, but i can tell a goodun from a badun. i think this en't gonna last much longer. i'm worried about kerryn, and james ii. how could that fuckup skinhead think of leaving them? specially after kerryn's first husband.

i hope it gets better. :S

kate xxxx
  • Current Music
    blink 182 - stay together for the kids
jenna

hello again!

back from wolverslagton, it was fun being home even tho both my parents and auntie kerryn and uncle scott have got rid of their internet! i get it tho, mum an dad too old to understand, scotts barely ever home and kerryn's pretty dim for a nurse!

i was there for my mum's 52nd b-day. its hard to beleive that she's so old now! she has greyish hair lol. my dads even older, he 57. and kerryns so young for her age- 44, married to a 33-yr-old and shes just had a baby! aw bless, i luv jimmy2. hes the most gogeous kid ever, even tho jackie, deryck and franksta are compitors! i saw all of em. lol, lissas coping fine, even wiv the evil kirstien, but deby's lookin more harrased by the minute. poor gal, she too young for this.

i have a crush. i wish i did'nt, its stupid. say no more.

anyways, i saw dave as well! lol, he shaged brizzy, ugh! i hate her. and her big big tits. their so big you can see them from space. and he got genital warts of her! god i wish hed shag someone else. brizzy is the only person in the world whos worse than robin. have'nt seen robin in long time, thank fucken god. dave is still my best mate tho, we been through everything together since we were babys. GENITAL WARTS! lol!

speakin of sex, dion tried to shag me! he wants to marry me again, he dumped sofika for me, but i dont want him! he's a bastard. he dont like sex before marriage, but he thought thatd be the only way to get me. ha! bullshit, i ent having him!

that's enough for now. im at marrakech's and she wants me to get off her computer.

bye!

kate xxxx
  • Current Music
    kittie - da shit you cant fuck wit
jenna

grr

stuck in the flat looking after flix and robin. it really takes the pis missing my lectures like this, but i felt so sorry for flix (not robin) being so ill and itd be wrong to leave her alone. then robin joined in by acting pregnant.

hopefully, flix's boyfriend will be up later and i can go to my afternoon lectures. he wont take from robin.

gotta go, there calling me.

kate x
  • Current Mood
    gloomy gloomy
jenna

aaaaaaaaaaaaaaaaaarse

sorry i been away for a while, robin formatted my computer. don't know how or why she did it, but she did and i had to install everything again. and being as i know fuck all about computers, it took me a long time!

terry and me have split up. its cos of robin. i hate her I HATE HER! basically, they fucked and hoped i would'nt find out, but i did cos their condom split. at least shes gonna have to leave ucl soon to have the baby, ha!

i'm a new woman now though. i don't give a shit about terry or robin. i gotta go now cos i'm going out for lunch with flix and her boyfriend. flix usually makes lunch, but shes too much of a zombie these days to do it! getcha mind! lol

kate xxxx
  • Current Mood
    blah blah
jenna

oh my god!

i never expected this - terry just asked me to marry him! omg this is so strange! he took me outside the uni 2 days ago (sorry i was too busy telling everyone i know to write on here!) and he'd written in the snow, MARRY ME KATE! and then he gave me the ring and it's beautiful! WOW this is great!!! kate xxxx
  • Current Music
    james - top of the world
jenna

cellulitis

i was in hospital with cellulitis (a skin infection) but i'm out now! wasnt serious, but i needed to be in hospital for the night. i've got a yucky rash all over my tit, ugh ugh ugh!

just to let you know i'm back.

kate xxxx
  • Current Music
    blink 182
jenna

stuff

been emailing some guy called pete wiggins, friend of bik'z. he seems ok.

now katie's left for good, some girl called robin's taken her place. annoying thing she is, keeps walking into my room and using my lappy without asking. i wish these doors had locks. gonna have to complain.

gotta go now, she's badgering me again.

kate xxxx
  • Current Music
    sugarcoma
jenna

i fancy everyone

i've got into the stage of going out with nobody where i fancy everyone. i like all of smash mouth, all of korn, tim fluckey from adema, and of course pooka, i want to go out with him but kessy tells me i shouldn't. i want to go out with her as well lol. and i bet her brother's hot, i liked his voice on radio ptmy. and her friends, like nobin. and chris pardy cos he aparently looks like one of SMASH MOUTH!

lock up your boyfriends, girlfriends and everyone you know!

kate xxxx
  • Current Music
    mouse t - horny
jenna

updating

pookatimes (spatula's ex) will you go out with hattiehill? i'm a bit late asking i know, but spatula really wants you to.

part from that, im back home in good old wolverslagton. seen mum, dad, lissa & mark, debz & adam b, the mad kids, kerryn & scott & james ii, dave, 'mantha - everyone i used to know and still do. except i have not seen adam, emma or dion cos i hate them so much. adam tried to call me and ask me out again, i may be single but that doesnt mean i can take back old flames.

in lancastrian news, katie is not coming back. she's getting better, but she wants to stay in scotland with her family and friends. in other words, she hates us tall people as much as we used to hate her minithculitaaay (are you mocking it?).

god, i need a date now. will you go out with me? someone? ANYONE? PIEPIEPIEPIEPIE!

kate xxxx
  • Current Music
    sugarcoma